سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رشک بردن زن کفران است و رشک بردن مرد ایمان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21680
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/16
7:36 ع

این فیلم مشمئز کننده با همکاری کشیش افراطی “تری جونز” عامل صهیونیست‌ها و حامی اصلی پروژه قرآن سوزی ساخته شده است.  فیلم موهن که به صورت آماتور و بی کیفیت تولید شده به وسیله تری جونز با همکاری 2 مسیحی مصری و 59 هنر پیشه درباره زندگی حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام ساخته شده که عمق دشمنی ” تری جونز” را با مسلمانان نشان می‌دهد.

معصومیت مسلمانان (به انگلیسی: Innocence of Muslims) نام فیلمی تحریک‌آمیز و اسلام‌ستیزانه به نویسندگی و کارگردانی سام باسیل و ساخته? تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا است.

 

داستان

بخش‌های کوتاهی از این فیلم دو ساعته توسط یک مصری مقیم خارج از کشور با ترجمه? عربی در اینترنت به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر منتشر شد. در این فیلم محمد، پیامبر اسلام، به طرزی طنزگونه ترسیم شده‌است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود[1] بر اساس گزارش دیلی تلگراف در معصومیت مسلمانان، محمد نماد شخصی است که بچه‌خواهی و همجنس‌گرایی را مجاز می‌شمرد و صحنه‌هایی از همخوابگی او نشان داده می‌شود.[2]

 

واکنش‌ها

ساخت و نمایش این فیلم موجب خشم و اعتراضات گروهی از مسلمانان در کشورهای عربی و اسلامی شد. به دنبال انتشار قسمت‌هایی از این فیلم در یوتیوب حملاتی به وابسته‌های دیپلماتیک ایالات متحده آمریکا در لیبی و مصر صورت گرفت و در پی آن، 4 دیپلمات آمریکایی در کنسولگری ایالات متحده در بنغازی لیبی کشته شدند. در این حمله سفیر آمریکا، جان کریستوفر استیونز، با شلیک راکتی به سمت اقامتگاهش و خفگی در پی آتش‌سوزی، جان خود را از دست داد.[3]

 

بودجه ساخت

سم باسیل، نویسنده و کارگردان این فیلم به روزنامه وال استریت ژورنال گفته‌است که «فیلم با کمک مالی بیش از 100 یهودی با اعطای 5 میلیون دلار و با شرکت 60 هنرپیشه و 45 نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌است».[4]

نکته قابل تأمل آنکه شرکت یوتیوب بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی از جمله فیلم‌های افشاگرانه منتشر شده توسط مسلمانان مبنی بر دخالت صهیونیستها در پروژه قرآن سوزی و توهین به کتاب دینی مسلمانان را حذف کرده اما در این خصوص نه تنها  تابحال عکس العملی نداشته است بلکه انگار نمی‌خواهد این فیلم را از روی سرور خود حذف کند!

گفتنی است مدیریت وب سایت یوتیوب یک مرد 33 ساله  به نام “سالار کمانگر” است که تابعیت امریکایی دارد! وی  از کارمندان شرکت گوگل است و در این سمت جانشین “چاد هورلی” مدیر سابق یوتیوب شده است.

 

به گزارش آناج به نقل از باشگاه خبرنگاران در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.

 

 

 





91/6/24::: 1:4 ص
نظر()
  
  

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی 1391/06/19 - رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه ساعت 8 صبح سه شنبه21شهریور منتشر می شود. - به گزارش خبرنگار ما؛ دکتر ناصر اقبالی گفت: این نتایج در پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است. - وی با بیان این که در این آزمون حدود63هزار نفر پذیرفته شده اند؛ افزود:46درصد پذیرفته شدگان زن و54 درصد مرد هستند ...

 

     


91/6/19::: 12:27 ع
نظر()
  
  

 

تو می دانی که دنیا هست فانی

                          نمی ماند بجز نیکی نشانی

به خود آ، راه هوشیاری بپیما

                          که در غفلت نیابی زندگانی

 (  علیرضا شیری - عرشیا    )

 


91/6/17::: 6:19 ع
نظر()
  
  

 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به اعلام نتایج آزمون سراسری سال 91 دانشگاه آزاد در صبح پنجشنبه 16 شهریور گفت: 432 هزار و 364 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

 

 

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با بیان اینکه نتایج آزمون رشته‌های غیر پزشکی، علوم پزشکی و گزینش نظام آموزشی پاره وقت ساعت 11 صبح فردا از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی azmoon.com اعلام می‌شود.، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت و ارائه اطلاعات لازم شامل مشخصات فردی، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه ،کارنامه آزمون خود را مشاهده کنند.

 

 

 

ظرفیت پذیرش کنکور دانشگاه آزاد در بخش پزشکی و غیرپزشکی

 

 

 

وی با بیان اینکه در این آزمون مجموعا 835 هزار و 458 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 80 درصد داوطلبان در سر جلسه آزمون حاضر بودند که 65 درصد از داوطلبان حاضر در جلسه پذیرفته شده‌اند.

 

 

اقبالی با اشاره به پذیرش 345 هزار و 699 داوطلب در آزمون غیر پزشکی، گفت: 335 هزار و 65 داوطلب نیز در آزمون رشته‌های پزشکی پذیرفته شده‌اند.

 

 

وی افزود: همچنین 53 هزار و 100 داوطلب در دوره‌های پاره وقت کنکور 91 پذیرفته شده‌اند.

 

 

 

شانس مجدد پذیرش برای قبول نشدگان

 

 

 

رییس مرکز آزمون با اشاره به تغییر در نحوه پذیرش در انتخاب هفتم برای کنکور امسال، تصریح کرد: در آزمون سراسری سال 91 انتخاب هفتم توسط دانشگاه انجام نشده است و پذیرفته‌شدگان فقط در یکی از انتخاب‌های اول تا ششم آزمون غیرپزشکی و یا یکی از انتخاب‌های چهارگانه نظام پاره وقت پذیرفته شده‌اند.

 

 

بر این اساس برای آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند، امکان انتخاب رشته شهر مجدد از میان رشته شهرهایی که ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده است فراهم می‌شود که چگونگی انتخاب رشته شهر مجدد توسط این دسته از داوطلبان طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

 

 

 

پذیرش اکثر داوطلبان در انتخاب اول و در محل سکونت

 

 

 

اقبالی با بیان اینکه اکثریت پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه آزاد در انتخاب اول خود پذیرفته شده‌اند، خاطر نشان کرد: به گونه‌ای که در آزمون‌های غیر پزشکی، پزشکی و پاره وقت به ترتیب 65 درصد، 54 درصد و 83 درصد پذیرفته شدگان در انتخاب اول خود پذیرفته شده‌اند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه اکثریت پذیرفته شدگان کنکور امسال در استان محل سکونت خود پذیرفته شده‌اند، گفت: در مجموع 85 درصد پذیرفته‌شدگان در استان محل سکونت خود پذیرفته شده‌اند که درصد پذیرش بومی برای داوطلبان زن این آزمون 86 درصد و برای داوطلبان مرد 83 درصد بوده است.

 

 

 

آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان از 25 شهریور

 

 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان این آزمون از 25 شهریور ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند تا 30 شهریور برای ثبت‌نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به مجموع 21 نفر برتر 7 مجموعه امتحانی کنکور 91 گفت: از میان نفرات برتر 13 نفر زن و 8 نفر مرد هستند.

 

 

دکتر اقبالی در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در هفته آینده خبر داد.

منبع خبر:خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

 

 


91/6/17::: 2:41 ع
نظر()
  
  

ر ادامه توهین های خواننده هتاک؛ 
ترانه جدید شاهین نجفی؛ ایستاده مردن!
شاهین نجفی، خواننده هتاکی که پیش از این در ترانه ای به امام هادی(علیه السلام) توهین کرده بود، با انتشار ترانه ای، سعی کرده است تا نشان دهد که از کاری که کرده پشیمان نیست.
[-] اندازه متن [+]

به گزارش سرویس دینی جام نیوز،"شاهین نجفی" خواننده هتاکی که پیش از این در ترانه ای به ساحت مقدس امام هادی(علیه السلام) توهین کرده بود، جدیدا با انتشار ترانه ای که سراسر توهین به خداوند عزوجل است، سعی کرده نشان دهد که از کاری که کرده است پشیمان نبوده و به اصطلاح تا آخر ایستاده است.
ترانه جدید این شخص که" ایستاده مردن" نام دارد، به خوبی نشان دهنده ارتداد و بی ایمانی این شخص است.
وی این بار بجای توهین به ائمه اطهار، به سراغ خداوند رفته است وسعی کرده تا نشان دهد که این خداوند است که باعث شده او به ارتداد و مرگ محکوم شود. 
گفتنی است که پس از ترانه سابق شاهین نجفی، عده زیادی از علما، فتوا به ارتداد او دادند و او ناگزیر به پنهان شدن در شهرهای مختلف آلمان شد.
وی اکنون با انتشار این ترانه سعی کرده است نشان دهد که هنوز به حیات ننگین خود ادامه می دهد و از کاری که کرده پشیمان نیست./balatarin
منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز


91/6/9::: 7:26 ع
نظر()
  
  
   1   2      >