سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21685
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/16
11:15 ع
یکی از کاربران باشگاه خبرنگاران با ارسال نامه‌ای که محوریت آن پیام محمد خاتمی به بهاره هدایت از عناصر فتنه 88 است، به بازخوانی پیام این فرد پرداخته است. این نامه حاوی نکاتی است که هوشمندی این کاربر را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ متن کامل نامه ارسالی کاربر باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

بیش از هشت ماه از پیام محمد خاتمی به بهاره هدایت می‌گذرد، پیامی که در کلمه به کلمه آن پیام‌های دیگری نهفته است. پیامی که کالبد شکافی آن باز هم پرده از چهره واقعی خاتمی بر می‌دارد. محمد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات که در زمان فتنه سال 88 نقش برجسته‌ای داشت با مواضع دو پهلوی خود در آتش فتنه می‌دمید در تاریخ 16 فروردین ماه 1391 پیامی را به مناسبت روز تولد بهاره هدایت صادر کرد، پیامی که با فاصله اندکی از انتشار آن با واسطه‌گری مسیح علی نژاد، عنصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی، در سایت ضد انقلاب کلمه منتشر شد.

 

با اندکی دقت و تامل در پیام خاتمی به بهاره هدایت، عنصر فعال فتنه سال 88، مواردی به چشم می‌‌آید که کالبد شکافی آن پرده از شخصیت فردی وی برداشته و تفکرات سیاسی او را بیش از پیش هویدا می‌کند.

 

هرچه زمان می‌گذرد، موضع گیری‌های متناقض محمد خاتمی در فراز و نشیب تاریخ معاصر ایران یکی پس از دیگری عیان‌تر شده و این سوال بیشتر و بیشتر در ذهن شکل می‌گیرد که خاتمی چیست و کیست؟! 

 

 

گرچه حافظه تاریخی مردم ایران و پرونده سنگین و باز خاتمی طی این سال‌ها، پاسخ‌های روشنی به سوال مطرح شده را می‌دهد، اما ای کاش خاتمی خودش، یکبار برای همیشه بگوید که کیست و هدف و مقاصد سیاسی که دنبال می‌کند چیست؟!

 

بهاره هدایت کیست؟

بهاره هدایت از عناصر فتنه 88 است که فعالیت تبلیغی علیه نظام، اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی، ورود غیر قانونی و تخریب درب دانشگاه امیرکبیر هنگام ورود مهدی کروبی به این دانشگاه و دیگر فعالیت‌های مجرمانه را در پرونده قضایی خود دارد.

از دیگر اتهامات هدایت شرکت در تجمعات بعد از انتخابات از جمله راهپیمایی روز قدس و نوشتن بیانیه‌هایی است که در جریان فتنه 88 منتشر شد. وی پس از بازداشت در سال 88 به 9 سال و نیم زندان محکوم شد.

 

متن کامل پیام خاتمی به بهاره هدایت که در سایت وابسته به جریان فتنه، کلمه، منتشر شده است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

بانوی سرفراز و مقاوم، بهاره خانم هدایت

زادروز پر طراوتتان در بهار طبیعت مبارک باد!

هر بار در بهار زندگیِ طبیعتِ زیبا تجدید می شود و انسان این آفریده خردمند و آزاد خداوند را که برای زیستن، آزاد زیستن،فربه زیستن و بارور کردن جانِ بی نهایتِ خویش، آفریده شده است بیش از پیش امیدوار می کند.

طراوت زندگی واقعی در ایمان ِ آدمی به هدف های بلندی است که آفریننده او برایش تعیین کرده است و خوشا به حال آنان که با ایمان و آرمان در راهی که نیک بختی همه انسان ها در آن است گام برمی دارند و از دادن هزینه پیمودنِ این راه پروائی ندارند و شما از جمله این انسان های ستوده اید.

مبارک باد بر شما و همه دوستدارانتان-که فراوانند-سالروز تولدِ شادابتان که هم آغوش با بهار دل انگیزِ طبیعت است.

به امید روزی که همگان در فضائی سرشار از انسانیت و آزادی از همه مزایای زندگی بهره مند باشند.

با احترام

سید محمد خاتمی

16فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود و یک

محمد خاتمی در اولین سطر از پیام خود به بهاره هدایت، از فردی که یکی از جرایمش اقدام علیه امنیت ملی است با عنوان "بانوی سر افراز و مقاوم" یاد می‌کند. بانوی سرافراز و مقاومی(!) که در طول دوران حیات 31 ساله خود اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی از افتخاراتش بوده است. در نظر خاتمی شخصی که در راستای فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اخلال کند، بانویی سرافراز و مقاوم است.

اقای خاتمی شاید اگر کسی نمی‌دانست که شما این پیام را برای چه کسی فرستاده‌اید در گام اول فکر می‌کرد این پیام خطاب به هزاران مادر شهید همچون «ننه علی» که مقاومت با آنها معنی می‌یابد صادر شده است. رئیس جمهور دوران اصلاحات اگر این پیام را خطاب به «شهیده ناهید فاتحی کرجو» و یا «سیده زهرا حسینی» که هستی خود را برای مانایی جمهوری اسلامی ایران فدا کردند صادر می‌کردید غرور شعله می‌کشید، اما شما کسی را به عنوان بانوی سرافراز و مقاوم مورد خطاب قرار داده‌اید که پرونده امنیتی او منجر به صدور حکم 9 سال و شش ماه زندان شده است. بانوی سر افراز و مقاوم در نظر شما کسی است که برای براندازی گام برمی‌دارد. آنگاه عرق شرم بر پیشانی انسان می‌نشیند.

 

رئیس جمهور دوران اصلاحات در قسمت دیگری از پیام خود عنوان می‌کند "طراوت زندگی واقعی در ایمان آدمی به هدف‌های بلند است".

 

آیا منظور شما از هدف‌های بلند، همان اهداف فتنه گران برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست؟ هدف‌های بلندی که سیاست گذاری‌های آن‌ها در سرزمین‌هایی خارج از مرزهای ایران صورت جلسه می‌شد و از طریق همین سایتی که شما پیام خود را در آن منتشر کردید به امثال بهاره هدایت دیکته می‌شد. آقای خاتمی هدف‌های بلندی که شما از آن‌ها سخن می‌گوئید، همان هدف‌هایی هستند که ایدئولوژیست‌ها و طراحان انقلاب‌های مخملی در سرزمین‌های اشغالی، امریکا و انگلیس تبیین می‌کردند و امثال خانم هدایت در داخل آن‌ها را پیاده سازی می‌کردند. شما به حال کسانی آرزوی خوش کامی می‌کنید که هم پای دشمنان کشور دست به اخلال و اغتشاش در کشور زدند. راستی منظور شما از نیک بختی انسان‌ها، اجرای تعالیم جرج سوروس برای براندازی نظام‌های هدف که نیست؟!

رئیس جمهور دوران اصلاحات در بخش دیگری از پیام خود به بهاره هدایت که به دلیل اقدام علیه امنیت ملی هم اکنون در زندان به سر می‌برد او را می‌ستاید و اینگونه عنوان می‌کند که بهاره هدایت از دادن هزینه پیمودن این راه(براندازی نظام) پروایی ندارد.

راستی آقای خاتمی، دوستداران خانم هدایت که به قول شما فراوانند همان اندک فتنه گران کف خیابان در زمان فتنه نیستند؟! همان‌هایی که با اعمال مجرمانه خود در آن روزها، آشوب و ناامنی را برای جامعه به ارمغان آورده بودند. دوستداران فراوان خانم هدایت، بهائیان، منافقین، سلطنت طلب‌ها و عناصر آلوده‌ای هستند که تمام فکر و تلاششان پیاده سازی اهداف دشمنی در چهار چوب کودتای مخملین پیاده سازی شده و تمرین شده در سایر کشورها است که آن‌ها هم فراوان نیستند.

مهم‌ترین سوالی که برای من پیش می‌آید این است که محمد خاتمی کیست؟! شما پاسخ دهید خاتمی کیست؟

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران


91/8/24::: 12:0 ع
نظر()